Tyst i klacken!

Här kan ickeregistrerade och registrerade besökare skriva!

Tyst i klacken!

Inläggav Gäst 19 apr 2005, 12:46

Fan det händer inte mycket här nu!
Gäst

Inläggav Danimal 19 apr 2005, 13:14

nej.
JAG ÄR LIVETS BRÖD
Danimal

Inläggav mattias 20 apr 2005, 23:51

Nej det är förjävligt
men det är allas ansvar
bara att ta saken i egna händer och göra nåt. den som har tid och ork.

idé torka skulle jag vilja kalla det och det dricks för lite öl.
Min pille är din pille
mattias

Inläggav Gäst 25 apr 2005, 09:25

öl får det inte bli för lite av böys..
kasta ner er till Götet 4:e maj

www.gbgrocks.se

/pauleta
Gäst

Lite knep o knåp som jag ville dela med mig av...

Inläggav Maul 11 jul 2005, 15:17

ej alla glada människor.

Nu förstår ni är sommaren här och det är dags att fixa lite goa bikinilinjer och ett par fästingbett i nacken. Viktigt är att inte glömma att dricka mycket när värmen kommer smygande runt husknuten. Se till att inte hälla i dig något som har alkohol nivå under 20%. Vatten ska med andra ord enbart användas för utvändigt bruk.

När man fått till en härlig nivå av ovanstående så ska man försöka o bjuda in sig själv på grannens grillpartaj. Vill man ha övertaget så kan man ta med sig gräsklipparen som man "lånade" av grannen förra året. Är man riktigt förutseende kan man även natten innan gräva upp grannens nysådda buske och sedan lämna den vid detta tillfälle tillbaka till honom. En bra replik att använda här är t.ex. - Jag hörde att ngn snott din buske inatt, så jag åkte o köpte en ny åt dig. Vad har man annars grannar till... Detta kommer att köpa dig en expressväg till grillmaten och fri bira hela kvällen.

Att stöta på grannens frus syster kan vara en riskabel idé. Dock inte omöjlig. Eftersom du redan varit förutseende även här! Du har ju självklart buggat grannens hus vid ett tidigare tillfälle. (Den gången du heroiskt var katt- och växtvakt åt dem en hel vecka). Du vet nu alla små detaljer om vad grannen tycker om hans frus syster. Med triumfkorten väl sorterade i handen går du fram till systern och börjar blygt be om ursäkt för vad du har att säga. Funkar det? Självklart!

Att möta sommarmorgonen med ett leende är ngt som vi alla underskattar. Den varma solen som stiger mot himlen och det daggvåta gräset. Grannens min när hans frus syster vinkar tillbaka från din altan. Det är väl bra härlight med lite sommar.
Maul

...och lite mer sånt som man kan hitta på....

Inläggav Gäst 11 jul 2005, 15:18

Här kommer mera tips och trix för en att få de där perfekta sommarminnena. I dessa tider vill ju alla ha en go sportig bil att åka i till stranden. Det som behövs är (förutom en blommig hawaiiskjorta, 2 sandaler, ett vinnande leende och feta biceps) att du sätter in en annons i tidningen där du meddelar att du rekonerar folks bilar till ett jävligt bra pris. När första kunden ringer så erbjuder du dig att hämta bilen åt honom. sagt och gjort och du sitter bekvämt tillbakalutad i en fet kokainsläde och känner dig rätt på. Nu kommer den svåra biten där det kan behövas lite efterforskning i diverse hamnområden. Du behöver antingen få tag i ett par skumma polacker (som just kommit med ngn tankfartyg ifrån öst) eller få tag i ett fång lättlurade kids. Vi förutsätter att du klirrat detta och fortsätter med planen. Vid den välbesökta stranden i din kommun ska du sätta kidsen eller polackerna i arbete. De ska tvätta alla dina bilar som du kommer glidande med. Skulle det hända att det börjar gå slött till och det börjar bli glesare mellan telefonsamtalen kan du rulla igång med plan B.

Plan B är olaglig och det betyder att du ligger risigt till om du inte är duktig på att prata dig ur fetjobbiga situationer. Är du kass på detta och oftast får stryk så kan du studera några av följande personer. Christer Pettersson (knarkade sig ur ett stadsministermord) ... just nu kommer jag inte på några mer personer... Plan B går ut på att du helt sonika hijackar trevliga bilar på ngn gata. Du kör runt lite med bilen och testar raggningsfaktorn på den. Sedan så kör du bilen till dina strandslavar. När bilen är färdig kör du tillbaka bilen till där du fann den och ringer sedan på ägarens dörr. Det kan vara bra i sådana här situationer att "tvätta" bilar som tillhör rika hemmafruar. Varför? Jo för när du lämnar tillbaka bilen så kan du alltid hävda att mannen hade beställt detta och att enligt hans utsago så skulle kvinnans kreditkort vara betalningsmedlet för den lyxiösa tjänsten du just gett dem.
Gäst

Re: ...och lite mer sånt som man kan hitta på....

Inläggav Bossk 12 jul 2005, 00:35

Jag kan inte annat säga än att det verkar som du har tänkt igenom detta både en och två gånger. Inget är så fantastiskt bra som en vattentät sommarlovsplanering.

Tyvärr har jag inte hunnit med något av ovanståeende under sommaren men kommer förhoppningsvis hinna med att ligga lite med grannes frus syster, har inte sett henne så vi får hålla tummarna att det rör sig om en MILF.

Mitt sommartips:
Är att hamstra flera hundra liter bensin innan det blir alltför dyrt och sedan annordna en riktigt otäck skogsbrand en dag då det ösregnar, inte bara för att det är tufft när trä brinner utan också för att ingen kommer att förutspå det.
Detta sommartips har jag valt att kalla "testa din lokala brandstation"-tricket och går då alltså ut på att se hur lång tid det tar din lokala brandstation att inse det otroliga, agera och släcka branden.
Min lokala brandstation gjorde det på fem och trettiotvå, hur lång tid tog det för din? Posta ditt svar på denna tråd.

Mycket nöje i sommar önskar.
Haveriklubbens Friluftsledare Bossk
Användarvisningsbild
Bossk

Återgå till Gäster, Prospects och Medlemmar